Subject: FW: Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigu liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 15:06:29 +0300

Teie 04.08.2025 nr 8-1/25-071/12905-1

Meie 04.08.2025 nr EC.1-5.1/1200-1

Vastus: Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigul ehitusalas 
paiknevad Teliale kuuluvad siderajatised. Tegutsemiseks siderajatiste 
kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada järelevalvega ja võtta selleks vastav 
tegutsemisluba Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

dokumendihaldur / Document Manager | Finants- ja tugiteenused

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 4, 2025 1:37 PM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigu 
liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigu 
liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 04.08.2025

Registreerimise number: 8-1/25-071/12905-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .